• ** מוצרי החשמל של Selmor ו-Westinghouse **

  • ** משלוח חינם בהזמנה מעל 499 ש"ח **

  • ** יחד ננצח! **

  • ** בשל המצב הביטחוני יתכנו עיכובים במתן מענה ובזמני המשלוח – עמכם הסליחה **

  • ** בואו לבשל איתנו! קבלו ושתפו מתכונים ותמונות עם המוצרים **

כל היתרונות של מיץ סחוט טבעי

למיץ סחוט טבעי יש כל כך הרבה יתרונות, שאחרי שתתחילו, לא הבנתם איך לא עשיתם את זה קודם לכן

כל היתרונות של מיץ סחוט טבעי

אם נמאס לכם לקנות ביוקר מיצים עם המון חומרים משמרים, סוכר וטעם בינוני ומטה, סימן שהגיע הזמן שתתקדמו לרכישת מסחטת מיצים ביתית. למיץ סחוט טבעי יש כל כך הרבה יתרונות, שאחרי שתתחילו, לא הבנתם איך לא עשיתם את זה קודם לכן. ריכזנו עבורכם את כל המידע על מיץ סחוט טבעי, כדי שתבינו כמה מדובר בהשקעה משתלמת לבית, למשרד, לקליניקה וכל מקום בו אתם רוצים ליהנות מכוס מיץ מרווה.

מיץ סחוט טבעי טוב לבריאות ולמערכת החיסונית

לא כולנו נהנים לאכול פירות וירקות (בטח לא הקטנטנים),
מיצים טבעיים הם אמצעי פשוט להשגת היתרונות התזונתיים של פירות וירקות במשך זמן רב.
מומחי תזונה אומרים שעלינו לאכול פירות וירקות לחיזוק המערכת החיסונית.
כשאתם סוחטים מיץ בעצמכם, אתם שומרים באופן אופטימלי על כל הוויטמינים והמינרלים של הפרי. ההבדל בולט במיוחד, כשמשווים בין מיץ בטעם פירות לבין מיץ סחוט טבעי, אבל גם אם אתם נוהגים לרכוש מיץ סחוט טבעי תעשייתי, יש הבדל בינו לבין הביתי. רק בבית אתם יכולים לבצע בקרה ופיקוח מלאים על תהליך ההכנה ואתם יודעים בדיוק מה נכנס לכוס המשקה שלכם. הטריות של הפירות תורמת להפחתת הסיכון למחלות שונות, חיזוק המערכת החיסונית ותחושה כללית טובה.


 

העלויות של מיץ סחוט טבעי, נמוכות משמעותית

כשאתם קונים בסופר בקבוק מיץ, אתם משלמים בין השאר על הבקבוק עצמו – הפלסטיק ממנו הוא מיוצר אפילו על הפרסום שלו. מסחטה ביתית חוסכת לכם את העלויות האלו והרבה פעמים קילו תפוזים למשל, יעלה פחות מבקבוק מיץ תפוזים תעשייתי.

תנו ליצירתיות שלכם לפרוץ גבולות

אחד הדברים החשובים ביותר בעולם המשקאות, הוא יצירתיות. מיץ מתועש או מיץ סחוט של מותג כלשהו, מגבילים אתכם בדרך כלל לטעם או פרי אחד בלבד. למשל, תפוזים. לעומת זאת, מיץ סחוט טבעי שאתם מכינים בבית, מאפשר לכם "לשחק" עם המרכיבים והפירות השונים. התוצאה היא כוס מיץ עשירה בטעמים ובבריאות.


Shop this post

אהבתם? הנה המוצרים שתרצו בשביל הטיפ הזה

דילוג לתוכן