• ** מוצרי החשמל של Selmor ו-Westinghouse **

  • ** משלוח חינם בהזמנה מעל 499 ש"ח **

  • ** יחד ננצח! **

  • ** בשל המצב הביטחוני יתכנו עיכובים במתן מענה ובזמני המשלוח – עמכם הסליחה **

  • ** בואו לבשל איתנו! קבלו ושתפו מתכונים ותמונות עם המוצרים **

לא להאמין כמה קל – מתכונים למיקרוגל

גלו טיפים ומתכונים למיקרוגל שימשו אתכם גם להכנת נשנושים וארוחות מזינים וטעימים - מהר ובקלות!

לא להאמין כמה קל – מתכונים למיקרוגל

לא רק לחימום מזון!

גלו טיפים ומתכונים למיקרוגל שימשו אתכם גם להכנת נשנושים וארוחות מזינים וטעימים – מהר ובקלות!

הנה כמה מתכונים מנצחים למיקרוגל. בתיאבון 😉

לארוחת בוקר: ביצה עלומה

לתוך ספל גדול המתאים למיקרו שברו ביצה אחת והוסיפו שליש כוס מים. כסו את הספל וחממו כ-50 שניות. אם הביצה לא מוכנה, חממו 10 שניות נוספות. הגישו עם צנים פריך.

למנה עיקרית: אורז

ערבבו כוס אורז עם 3 כפות שמן, מלח ופלפל. הוסיפו 2 כוסות מים רותחים וערבבו היטב. העבירו לקערה מתאימה למיקרוגל עם מכסה ובשלו כ-10 דקות. הוציאו את האורז ובדקו אם הנוזלים התאדו והאורז מוכן. אם לא, הכניסו ל 10-5 דקות נוספות. לאורז אדום הוסיפו כף פפריקה אדומה ולאורז צהוב הוסיפו חצי כף כורכום, לפני הבישול.

לקינוח: עוגה בכוס

בקערה קטנה ערבבו 4 כפות קמח תופח, 4 כפות סוכר לבן/חום, 2 כפות קקאו איכותי, ביצה, 3 כפות חלב ו 3 כפות שמן. מזגו את הבלילה לספל גדול המתאים למיקרוגל והפעילו את המכשיר ל 3 דקות. העוגה מוכנה כאשר היא תפוחה, רכה ויציבה.

לילדים: פתיתים

הכניסו לקערה מתאימה למיקרוגל חצי כוס פתיתים וכסו אותם ב-1.5 כוסות מים רותחים. הוסיפו 2 כפות שמן ותבלינים לפי הטעם: מלח, פלפל, פפריקה אדומה או כורכום. כסו את הקערה עם מכסה מתאים ובשלו כ-10 דקות, עד שהנוזלים התאדו והפתיתים מוכנים.

 

לבריאות: ברוקולי וכרובית

הפרידו את פרחי הכרובית/ברוקולי ושטפו אותם היטב. העבירו לקערה מתאימה למיקרוגל ומלאו במים רותחים כמעט עד הסוף. כסו את הקערה בניילון נצמיד, חוררו אותו קלות בעזרת סכין והכניסו למיקרוגל ל 10-8 דקות. סננו, הוסיפו מלח, פלפל ושמן זית והמנה מוכנה.

 

טיפ לבריאות!

לחיטוי:  מטליות וספוגים במיקרוגל

השתמשו במיקרוגל לחימום מטליות וספוגים (ללא מרכיבי מתכת)  הרטיבו אותן מעט גם עם סבון וחממו בעוצמה גבוה למשך 2-3 דקות. הבקטריות והטפילים יקקטלו תוך כ-שתי דקות בלבד.

גם מוצרי תינוקות שמסומנים כבטוחים לחימום במיקרוגל ניתן ומומלץ לחטות עם טיפה מים וחימום.

 

לנקות את המיקרוגל: כוס מים ומטלית

מומלץ להסיר את המשטח המסתובב ולנקות אותו במי סבון.
חממו כוס מים למשך כשתי דקות במיקרוגל ונגבו את החלק הפנימי עם מטלית עדינה. היזהרו ואל תשמשו במטליות גסות מאחר והן עלולות לשרוט את המשטחים הפנימיים.
הימנעו מניקוי עם חומר ניקוי לתנורים שעלול לפגוע בחלקים הפנימיים או ממים עם סבון שעלולים להותיר ריח וטעם לוואי למאכלים בהמשך.

 

 

 


Shop this post

אהבתם? הנה המוצרים שתרצו בשביל הטיפ הזה

דילוג לתוכן