• ** מוצרי החשמל של Selmor ו-Westinghouse **

  • ** משלוח חינם בהזמנה מעל 499 ש"ח **

  • ** יחד ננצח! **

  • ** בואו לבשל איתנו! קבלו ושתפו מתכונים ותמונות עם המוצרים **

שאלות ותשובות

מדיניות משלוחים

האתר יפעל לאספקת המוצרים הנרכשים באתר לכתובת בישראל, לנקודת איסוף מוסכמת מראש או לאיסוף עצמי, כפי שסוכם במועד ביצוע ההזמנה ובהתאם לתנאי האספקה הנקובים בדף המוצר.
נקודות האיסוף מנוהלות ומבוקרות על ידי חברת השליחויות, ולמפעילת האתר אין כל קשר ישיר עמן.
יתכנו מקרים של שינוי מען חבילה לנקודת איסוף כתוצאה מעומס או סיום התקשרות חברת השליחויות עם נקודת האיסוף או מכל סיבה אחרת, לנקודת איסוף סמוכה, בעדכון מקבל המשלוח.

מועד השלמת הזמנה – רק אישור בדבר ביצוע הזמנה שהתקבל בדואר האלקטרוני של הלקוח הכולל את פרטי ההזמנה הרלוונטיים,
לרבות מספר ההזמנה, פרטי הלקוח ופרטי ההזמנה, יהווה אישור על קליטת ההזמנה אצל מפעיל האתר.
מועד השלמת הזמנה ייראה כמועד אישור ההזמנה על ידי כל הבאים בהינתן:
(א) אישור חברת האשראי של הלקוח;
(ב) קבלת אישור לגבי המצאות המוצר במלאי;
(ג) אישור מפעילת האתר (להלן: "המועד הקובע"), וכל המועדים הרלוונטיים, לרבות לצרכי קביעת מועדי אספקה, ייספרו החל מהמועד הקובע בלבד.
עיכובים שבאחריות הלקוח יהיו באחריותו בלבד, בהתאם להוראות סעיף 43 לחוק החוזים (חלק כללי), תשל"ג-1973.

משלוח וזמני אספקה

  • שליח עד הבית – בתוספת 39 ₪, זמן אספקה: עד 5 ימי עסקים.

    החרגות והערות:

    • הובלה עד הבית ליישובי בקעת הירדן, רמת הגולן וגבול הצפון, אילת, הערבה, מצפה רמון, ים המלח והסביבה, עוטף עזה ומעבר לקו הירוק:
      תוספת לעלות הובלה רגילה: ללא
      זמן אספקה לאזורים אלו: 7-14 ימי עסקים מהמועד הקובע.
    • אי מסירה בשל סיבה הקשורה בנמען לא תבוא במניין הימים למסירת משלוח
    • כשל בניסיון מסירה – במצב שבו נעשה ניסיון מסירת הזמנה ללקוח באמצעות משלוח, אך ניסיון זה כשל באשמת הלקוח או מכל סיבה שאינה תלויה במפעילת האתר ו/או חברת השליחויות, תהיה רשאית חברת השליחויות לאפס את מניין ימי העסקים לאספקת המשלוח.
    • יעשו שני נסיונות מסירה, לאחרם המוצר יחזור לחברה. במקרה זה, החברה שומרת לעצמה את הזכות לחייב את הצרכן בגין עלות שירות השילוח לפי שיקול דעתה.
  • שליחות לבית עסק – בתוספת 20₪, זמן אספקה: עד 7 ימי עסקים.
    • החרגות והערות:

      • הובלה ליישובי בקעת הירדן, רמת הגולן וגבול הצפון, אילת, הערבה, מצפה רמון, ים המלח והסביבה, עוטף עזה ומעבר לקו הירוק:
        זמן אספקה לאזורים אלו: 7-14 ימי עסקים מהמועד הקובע.
      • עם קבלת הודעה לצורך איסוף בדבר הגעת המוצר לנקודה באמצעות מיסרון (SMS),
        המוצר ימתין בארונית (לוקר) למשך 48 שעות, בחנות המוצר ימתין 7 ימים.
      • במידה והמוצר לא ייאסף בפרק הזמן, המוצר יחזור לחברה. במקרה זה, החברה שומרת לעצמה את הזכות לחייב את הצרכן בגין עלות שירות השילוח לפי שיקול דעתה.

איסוף עצמי

  • בתיאום מראש בלבד בטלפון: 04-9558165 בימים א' – ה' בין השעות 10:00-14:00.
  • זמין לאיסוף: יום עסקים מהמועד הקובע, הרכישה ולמשך 30 יום
  • שעות פעילות לאיסוף עצמי: א'-ה' 09:30-15:30
  • כתובת: קיבוץ שמרת, (ניתן לרשום באפליקצית WAZE: "סלמור").

פרטי בית העסק

 

  • טלפון לתיאום ובירורים: 04-9558165 | כתובת דוא"ל: Service@Selmor.co.il

 

בזמנים שבהם הופעל מצב חירום לאומי, ייתכנו עיכובים באספקת ובמסירת המוצרים ליעדם או לנקודות האיסוף. הלקוח מוותר בזאת על כל טענה, תביעה ו/או דרישה, מכל מין וסוג, כלפי מפעילת האתר, בגין אי-אספקתו של אותו מוצר ו/או אספקתו באיחור.

ביטול עסקה

זכות הצרכן לביטול עסקת מכר מרחוק בהתאם ובכפוף להוראות סעיף 14ג(ג) לחוק הגנת הצרכן, תשמ"א 1981 (להלן: "החוק")

הינה מיום עשיית העסקה ועד ארבעה עשר ימים מיום קבלת המוצר, או מיום קבלת מסמך עיקרי העסקה, לפי המאוחר מבניהם.

זכות צרכן שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, לביטול העסקה כאמור, היא בתוך ארבעה חודשים מיום עשיית העסקה – מיום קבלת הנכס או מיום קבלת מסמך עיקרי העסקה, לפי המאוחר, ובלבד שהתקשרות בעסקה כללה שיחה בין העוסק לצרכן ובכלל זה שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית בהצגת תעודה שמוכיחה שהוא אדם עם מוגבלות.
ניתן להציג את אחת התעודות הבאות:

  • תעודת אזרח וותיק.
  • תעודת עולה או תעודת זכאות לעולה.
  • תעודה שהעידה על כך שהצרכן הוא אדם עם מוגבלות למשך יותר מ-6 חודשים.
  • תעודה מטעם המוסד לביטוח לאומי שמעידה על נכות או על אישור זכאות לקצבה בשל מוגבלות.
  • תעודת נכה צה"ל.
  • תעודת עיוור.
  • אישורים רשמיים אחרים המעידים על מוגבלות, כמו: החלטת ועדת אבחון שמעידה על מוגבלות שכלית–התפתחותית, אישור מטעם השירות לטיפול באדם עם אוטיזם או אישור זכאות לקבלת שירותי תמיכה לתקשורת.

 

ההודעה יכולה להיות בעל-פה או בכתב ובה יש למסור את שם הרוכש, ת"ז הרוכש ומספר ההזמנה.

פתיחת האריזה המקורית מבלי לפגוע בשלמותה, אינה נחשבת כשימוש או כפגימה במוצר.

את המוצר ניתן יהיה להחזיר במידה והמוצר ומיכלולו לא נפגמו והרוכש לא עשה במוצר כל שימוש.במגע עם מזון- לא ניתן לבטל עסקה עבור מוצר חשמלי שבא במגע עם מזון, כפי שמוגדר בחוק הגנת הצרכן, משום שהוא נחשב ל"מוצר פסיד" (מתקלקל במהירות) או למוצר שלא ניתן להשתמש בו שוב לאחר מגע עם מזון.

החזרת המוצר תהיה באריזה המקורית, בשלמותו, ללא פגמים, על כלל חלקיו והמצורף באריזה. אם האריזה נפתחה, יש לשלוח לשירות הלקוחות של החברה תמונות המעידות כי לא נעשה כל שימוש במזון והמוצר לא ניזוק.
שימו לב! ביטול העסקה יתממש בעבור המוצר אך לא בעבור השירות שניתן (משלוחים) למעט מקרים בהם התקבל אישור חריג לכך מבית העסק בעקבות פגם בייצור או בעת שהמשלוח נכלל בעלות המוצר.

 

 

לצורך מימוש זכות לביטול עסקה על פי הוראות החוק, יש למסור הודעת ביטול לחברה באחת מהדרכים הבאות:

טלפון שירות לקוחות: 04-9558165 ימים א' – ה' בין השעות 09:00-14:00.
דוא"ל: Service@Selmor.co.il
דואר: סלמור בע"מ, ד.נ אשרת 2521800, ישראל
פקס: 04-9558118
טופס ביטול עסקה באתר:

בביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה במוצר תחזיר החברה בתוך 14 ימים מיום קבלת הודעת הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם, תבטל את החיוב בשל העסקה, תמסור עותק מהודעת ביטול החיוב ולא תגבה מהצרכן סכום כלשהו.
הצרכן יעמיד את המוצר (וכל נכס אחר שקיבל בעקבות עשיית העסקה) לרשות החברה במקום שבו נמסר לו ויודיע על כך לחברה.

בביטול עסקה שלא מפגם, תחזיר החברה בתוך 14 ימים מיום קבלת הודעת הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם, תבטל את החיוב בשל העסקה, תמסור עותק מהודעת ביטול החיוב בעבור המוצר אך לא בעבור השירות שניתן (משלוחים)
על הצרכן להעמיד את המוצר לרשות החברה במקום שבו נמסר לו ויודיע על כך לחברה.

 

זכות ביטול עסקה כאמור, תעמוד לחברה גם בכל מקרה בו הפר המשתמש/ת ו/או הרוכש/ת ו/או לא עמד/ה בהתחייבויות מהתחייבויותיו/ה ו/או במקרה בו מסר/ה פרטים לא נכונים ו/או לא שלמים ו/או לא מלאים ו/או לא מדויקים כמו גם במקרה של העדר אישור העסקה ע"י חברת האשראי.