• ** מוצרי החשמל של Selmor ו-Westinghouse **

  • ** יחד ננצח! **

  • ** בשל המצב הביטחוני יתכנו עיכובים במתן מענה ובזמני המשלוח – עמכם הסליחה **

  • ** בואו לבשל איתנו! קבלו ושתפו מתכונים ותמונות עם המוצרים **

שאלות ותשובות

מדיניות משלוחים

האתר יפעל לאספקת המוצרים הנרכשים באתר לכתובת בישראל, לנקודת איסוף מוסכמת מראש או לאיסוף עצמי, כפי שסוכם במועד ביצוע ההזמנה ובהתאם לתנאי האספקה הנקובים בדף המוצר.
נקודות האיסוף מנוהלות ומבוקרות על ידי חברת השליחויות, ולמפעילת האתר אין כל קשר ישיר עמן.
יתכנו מקרים של שינוי מען חבילה לנקודת איסוף כתוצאה מעומס או סיום התקשרות חברת השליחויות עם נקודת האיסוף או מכל סיבה אחרת, לנקודת איסוף סמוכה, בעדכון מקבל המשלוח.

מועד השלמת הזמנה – רק אישור בדבר ביצוע הזמנה שהתקבל בדואר האלקטרוני של הלקוח הכולל את פרטי ההזמנה הרלוונטיים,
לרבות מספר ההזמנה, פרטי הלקוח ופרטי ההזמנה, יהווה אישור על קליטת ההזמנה אצל מפעיל האתר.
מועד השלמת הזמנה ייראה כמועד אישור ההזמנה על ידי כל הבאים בהינתן:
(א) אישור חברת האשראי של הלקוח;
(ב) קבלת אישור לגבי המצאות המוצר במלאי;
(ג) אישור מפעילת האתר (להלן: "המועד הקובע"), וכל המועדים הרלוונטיים, לרבות לצרכי קביעת מועדי אספקה, ייספרו החל מהמועד הקובע בלבד.
עיכובים שבאחריות הלקוח יהיו באחריותו בלבד, בהתאם להוראות סעיף 43 לחוק החוזים (חלק כללי), תשל"ג-1973.

משלוח וזמני אספקה

  • שליח עד הבית – בתוספת 39 ₪, זמן אספקה: עד 5 ימי עסקים.

    החרגות והערות:

    • הובלה עד הבית ליישובי בקעת הירדן, רמת הגולן וגבול הצפון, אילת, הערבה, מצפה רמון, ים המלח והסביבה, עוטף עזה ומעבר לקו הירוק:
      תוספת לעלות הובלה רגילה: ללא
      זמן אספקה לאזורים אלו: 7-14 ימי עסקים מהמועד הקובע.
    • אי מסירה בשל סיבה הקשורה בנמען לא תבוא במניין הימים למסירת משלוח
    • כשל בניסיון מסירה – במצב שבו נעשה ניסיון מסירת הזמנה ללקוח באמצעות משלוח, אך ניסיון זה כשל באשמת הלקוח או מכל סיבה שאינה תלויה במפעילת האתר ו/או חברת השליחויות, תהיה רשאית חברת השליחויות לאפס את מניין ימי העסקים לאספקת המשלוח.
    • יעשו שני נסיונות מסירה, לאחרם המוצר יחזור לחברה. במקרה זה, החברה שומרת לעצמה את הזכות לחייב את הצרכן בגין עלות שירות השילוח לפי שיקול דעתה.
  • שליחות לבית עסק – בתוספת 20₪, זמן אספקה: עד 7 ימי עסקים.
    • החרגות והערות:

      • הובלה ליישובי בקעת הירדן, רמת הגולן וגבול הצפון, אילת, הערבה, מצפה רמון, ים המלח והסביבה, עוטף עזה ומעבר לקו הירוק:
        זמן אספקה לאזורים אלו: 7-14 ימי עסקים מהמועד הקובע.
      • עם קבלת הודעה לצורך איסוף בדבר הגעת המוצר לנקודה באמצעות מיסרון (SMS),
        המוצר ימתין בארונית (לוקר) למשך 48 שעות, בחנות המוצר ימתין 7 ימים.
      • במידה והמוצר לא ייאסף בפרק הזמן, המוצר יחזור לחברה. במקרה זה, החברה שומרת לעצמה את הזכות לחייב את הצרכן בגין עלות שירות השילוח לפי שיקול דעתה.

איסוף עצמי

  • בתיאום מראש בלבד בטלפון: 04-9558165 בימים א' – ה' בין השעות 10:00-14:00.
  • זמין לאיסוף: יום עסקים מהמועד הקובע, הרכישה ולמשך 30 יום
  • שעות פעילות לאיסוף עצמי: א'-ה' 09:30-15:30
  • כתובת: קיבוץ שמרת, (ניתן לרשום באפליקצית WAZE: "סלמור").

פרטי בית העסק

 

  • טלפון לתיאום ובירורים: 04-9558165 | כתובת דוא"ל: Service@Selmor.co.il

 

בזמנים שבהם הופעל מצב חירום לאומי, ייתכנו עיכובים באספקת ובמסירת המוצרים ליעדם או לנקודות האיסוף. הלקוח מוותר בזאת על כל טענה, תביעה ו/או דרישה, מכל מין וסוג, כלפי מפעילת האתר, בגין אי-אספקתו של אותו מוצר ו/או אספקתו באיחור.

ביטול עסקה

ברכישת המוצרים ניתן לבטל את העסקה בתוך 14 ימים מהיום שבו התקבל המוצר.
(פתיחת האריזה המקורית אינה נחשבת כשימוש או כפגימה במוצר, אלא אם כן יוכח אחרת. חיבור של המוצרים לחשמל, גז או מים ייחשב כשימוש בהם).
את המוצר ניתן יהיה להחזיר במידה והמוצר ומיכלולו לא נפגמו והרוכש לא עשה במוצר כל שימוש. החזרת המוצר תהיה באריזה המקורית, בשלמותו, ללא פגמים, על כלל חלקיו והמצורף באריזה. אם האריזה נפתחה, יש לשלוח לשירות הלקוחות של החברה תמונות המעידות כי לא נעשה כל שימוש והמוצר לא ניזוק.
שימו לב! ביטול העסקה יתממש בעבור המוצר אך לא בעבור השירות שניתן (משלוחים) למעט מקרים בהם התקבל אישור חריג לכך מבית העסק בעקבות פגם בייצור או בעת שהמשלוח נכלל בעלות המוצר.
למימוש ביטול העסקה, הרוכש ישיב לחברה את המוצר (אם באמצעותו או אם בשירות שיירכש מהחברה), ביטול עסקה יתקיים כאשר המוצר/ים חזר/ו למשרדי החברה ובבדיקה כי התקיימו התנאים המפורטים כתנאי לביטול העסקה. בקיום תנאים אלו תזכה החברה את הרוכש בעבור המוצר.

דילוג לתוכן