• ** מוצרי החשמל של Selmor ו-Westinghouse **

  • ** יחד ננצח! **

  • ** בשל המצב הביטחוני יתכנו עיכובים במתן מענה ובזמני המשלוח – עמכם הסליחה **

  • ** בואו לבשל איתנו! קבלו ושתפו מתכונים ותמונות עם המוצרים **

לא להאמין כמה קל – מתכונים למיקרוגל

גלו טיפים ומתכונים למיקרוגל שימשו אתכם גם להכנת נשנושים וארוחות מזינים וטעימים.
סופלה שוקולד במיקרו

לא להאמין כמה קל – מתכונים למיקרוגל

לא רק לחימום מזון!

גלו טיפים ומתכונים למיקרוגל שימשו אתכם גם להכנת נשנושים וארוחות מזינים וטעימים.

הנה כמה מתכונים מנצחים למיקרוגל. בתיאבון!

לארוחת בוקר: ביצה עלומה

לתוך ספל גדול המתאים למיקרו שברו ביצה אחת והוסיפו שליש כוס מים. כסו את הספל וחממו כ-50 שניות. אם הביצה לא מוכנה, חממו 10 שניות נוספות. הגישו עם צנים פריך.

למנה עיקרית: אורז

ערבבו כוס אורז עם 3 כפות שמן, מלח ופלפל. הוסיפו 2 כוסות מים רותחים וערבבו היטב. העבירו לקערה מתאימה למיקרוגל עם מכסה ובשלו כ-10 דקות. הוציאו את האורז ובדקו אם הנוזלים התאדו והאורז מוכן. אם לא, הכניסו ל 10-5 דקות נוספות. לאורז אדום הוסיפו כף פפריקה אדומה ולאורז צהוב הוסיפו חצי כף כורכום, לפני הבישול.

 

לילדים: פתיתים

הכניסו לקערה מתאימה למיקרוגל חצי כוס פתיתים וכסו אותם ב-1.5 כוסות מים רותחים. הוסיפו 2 כפות שמן ותבלינים לפי הטעם: מלח, פלפל, פפריקה אדומה או כורכום. כסו את הקערה עם מכסה מתאים ובשלו כ-10 דקות, עד שהנוזלים התאדו והפתיתים מוכנים.

 

לבריאות: ברוקולי וכרובית

הפרידו את פרחי הכרובית/ברוקולי ושטפו אותם היטב. העבירו לקערה מתאימה למיקרוגל ומלאו במים רותחים כמעט עד הסוף. כסו את הקערה בניילון נצמיד, חוררו אותו קלות בעזרת סכין והכניסו למיקרוגל ל 10-8 דקות. סננו, הוסיפו מלח, פלפל ושמן זית והמנה מוכנה.

 

לקינוח: עוגה בכוס

בקערה קטנה ערבבו 4 כפות קמח תופח, 4 כפות סוכר לבן/חום, 2 כפות קקאו איכותי, ביצה, 3 כפות חלב ו 3 כפות שמן. מזגו את הבלילה לספל גדול המתאים למיקרוגל והפעילו את המכשיר ל 3 דקות. העוגה מוכנה כאשר היא תפוחה, רכה ויציבה.


Shop this post

אהבתם? הנה המוצרים שתרצו בשביל הטיפ הזה

דילוג לתוכן